Minikkurbagam Deletedmom_32 dinledim hepsini Allah yardımcımız olsun artık ne diyim oturduk kaderimizi bekliyoruz
2prenss_annesieliff_ 2kizbiroglan Hatay Antakya dayım yıkılan evler yangınlar var ölü sayıları da çıkmaya başladı araba da bekliyoruz çadır istiyiruz
joyfulmom Pamuk_bebegim42 merkeze yakın beldedeyiz biz 😔 Rabbim yardımcısı olsun eşiniz karakolda ise oralar sağlam oluyor sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
Pamuk_bebegim42 joyfulmom Yok canım eşim evde ama arabada kalıcak sanırım Allah herkesi korusun inşallah
Gly_87 2kizbiroglan Iskenderundayiz 6.4 le besik gbi sallandik,Allahim aklimi yitircegimi hissettim,butun aile nasil ciktigimizi bilemedik,3 er dakika arayla 3 ve 5.8 siddetinde 8 deprem daha oldu ..ne yapicagimizi bilemiyoruz..
joyfulmom siriuss_ aman Allah korusun ama burda beklendiğine dair bir şey görmedim ben Beytüşşebapta fay hattı geçiyor ama orayı tetiklememis