Deletedmom_32
Rabbim korusun inşallah çok acı hele o anı yaşayanlar. Abimler yaşadı depremi psikolojileri alt üst kardeşim yardıma gitti bi kaç gün o da aynı görmek hissetmek ve yaşamak o anı ve o anlara şahit olmak bambaşka.
99 depreminde depremi yaşayan biri olarak söylüyorum o korku çok kötü oluyor bizde dışarda kaldık küçük ama hatırlıyorum 1 ay kalmışız hele şimdi kış günü içimi çok acıtıyor. Rabbim sen koru sen merhamet et.