Askimizinmeyveleri Koalaannesii_0610 şefikcandayım 4. Kat oluncamı hissettim ki siz kaçıncı kattasınz
Derinsart Dün okadar cok sıkıntı vardıki içimde deprem olcak hissi okadar rahatsız ettiki beni uyuyamadim kaç kez uyandım kızıma baktim İstambuldayız ama cok içime oturdu Bugünde deprem oldu☹️ ins busefer enkaz altına kalan yoktur
Minigim38 2kizbiroglan kayseri deyz baya salladık Allahim sen koru yarabbim tam hayata deva etmeye çalışıyoruz bi deprem daha oluyor 🤲🤲🤲
Yasemin38 2kizbiroglan 6.4 ve 5.8 olarak iki deprem. Allah beterinden korusun cümlemizi. Kayseriden hissettik
Koalaannesii_0610 Askimizinmeyveleri 3.kattyim kelebekler Vadisi’nin ordayım bnde ama hissetmedim rabbim yardımcımız olsun
Minikkurbagam Deletedmom_32 ay demeyin öyle şeyler istanbuldayım bende ama tarih vermesi de saçma değil mı
Tubasahra Minikkurbagam 1 mart 10 nisan arası demiş.4 Veya 5 te olabilir.Daha büyukte olabiir diyor.Saat bile vermis sabah 6 7 arası.Birah inceledim de dedikleri neredeyse tutmus.Dun yapmis yayini hatay icin 5 veya 6.3 lerde bi deprem olabilir demis.
Pamuk_bebegim42 joyfulmom Şırnak merkezde misiniz Cizre de sallanmis Allah korusun ya çok korkuyorum bende aklım orda eşimin yanında değilim şu an 😓
joyfulmom Pamuk_bebegim42 merkeze yakın beldedeyiz biz 😔 Rabbim yardımcısı olsun eşiniz karakolda ise oralar sağlam oluyor sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle