Deletedmom_32 Tubasahra evet bekleniyor nisan ayının başı mart ayının ortalarında gibi bişey dedi canlı yayını var YouTube 30 dk lık onu mutlaka izleyin
ElisaMom_ 2kizbiroglan annamle konuşurken Adana’da da oldu yarım saat önce 6.4🥺 rabbim yardımcınız olsun
Minikkurbagam Deletedmom_32 ay demeyin öyle şeyler istanbuldayım bende ama tarih vermesi de saçma değil mı
liyosunannesi23 Deletedmom_32 bingöl depremiyle ilgili de bi tahmini var mı biliyor musunuz izleyemedim videolarınıda
Deletedmom_73 2kizbiroglan Biz de iyiyiz Rabbim bir daha yaşatmasın ya arka arkaya yine olmuş 5.2 imiş.