Dondurmalikahve Deletedmom_58 Hasarlı binaya eşya toplamaya giren olmuş maalesef can kaybımız var. Depremi bizde hissettik. Prof Dr Naci hoca da demişti hatay adana havasını da dikkat edin diye.
Sin21 Tüm uzmanlar demişti zaten Hatay Adana çevresi hala tehlikeli diye rabbim korusun güzel ülkemi 😔
Nazlimu_ 2kizbiroglan iki deprem olmuş 3 dakika arayla. Biri 6.4 diğeri 5.8. Göcük altında kalanlar olmuş yine sanırım 😔 Allahım yardımcıları olsun inşallah. Bırakın hasarlı binaları insan sağlam binada olmaya korkuyor artık
Rozerinn 2kizbiroglan evet 6.4 ve 5.8 büyüklüğünde 2 deprem olmuş yine bizden herkes dışarı kaçmış abim hayatda orda gönüllü olarak hastanede çalışıyo hastane yıkıldı yıkılacak diyo