Askimizinmeyveleri Merve-12 canım üç doğumum normal oldu vücüd kendini 6 ayda toplarmış kırkım çıkınca herşey normale döndü hiç bir değişiklik yok
Sehnaz56 Askimizinmeyveleri tecrübenize dayanarak bir şey sorabilir miyim ? 2 ay oldu normal doğum yapalı kesi dikiş hepsi vardı giriş bölgesinde sanki genişlik var toparlar mı yoksa kalır mı ? Utanarak sordum hakkınızı helal edin 🙏🏼
Yrnkskn Merve-12 bende normal doğum yaptım ilk doğumun du 9 dikişim vardı ama çabuk toparlandı dikişler 10 günde iyileşti genişlik sorunu da yaşamadım çok şükür kırkımdan sonra düzeldi
Minikoglusumatlas Merve-12 60 kilo ile doğum yaptım bebeğim 3100 gram falandı 2 gün sancı çektim ama iyi ki normal doğum yaptım dedim hep doğumdan sonra rahatla bebeğimin altını aldım hem de 2 gün sancı çektiğim çok yorgun olduğum halde doğduktan sonra bol bol emzirdim çabucak sütüm geldi şuan hiçbir genişleme de yok bende iç dış çok az dikişim vardı
Merve-12 Benimde doktor kontrolümde herşey normal dendi ama anlayamadım neden böyle oldu modum çok düşük aşırı bi deformasyon yok ama eskiye oranla genişledi 27 sine randevu aldım bakalım ne olacak 😏
Sehnaz56 Merve-12 bende 2 ay oldu doğum yapalı daha bugün yeni birliktelik oldu ama bende genişlediğini hissediyorum özellikle giriş bölgesinin ve benimde modum aşırı düşük
Seena1234 Ben de bir şey sormak istiyorum, normal doğum sonrası , cinsel ilişkide acı oldumu , benim de normal doğum oldu 1.5 ay sonra ilk ilişkide acı oldu hep böyle devam edermi sizin nasıldı ?
Eda1414 Seena1234 bende normal dogum yapmıştım bebeğim 14 aylık olcak ve daha dar oldu rahmim 2 ay sonra ilişki yaşamıştık ve canım çok acımıştı hala da şuan eşim Van’da geldiğinde olabiliyor sadece ama acısı hiç geçmiyor maalesef
Seena1234 Eda1414 hay Allah ya hep böyle nasıl devam edicek anlamadım doktora da soramadım, kontrolde her şey normal vs. Demişti
Eda1414 Seena1234 kişiden kişiye değişebilir belki benim doğumdan önce de dardı doğumdan sonra daha dar oldu
DerininAnnesi4 sarmaliklahana ay kız benimde aynı doğumdan önce ağrı hissetmiyordum doğumdan sonra nasıl dikmişse daraldiginı düşünüyorum çünkü 6 ay oldu her defasında ağrı çekiyorum(bende genişler diye hep endişeleniyordum
sarmaliklahana DerininAnnesi4 aynen normal dogumu sadece bu genişleme yüzünden istemiyordum ama cok şükür olmadı 🤭 6 ay daha cok yeni canım uuzn gibi gelebilir ama vücut hormonları bile atmamış oluyor. Rahim kendine tam olarak gelmiyor yani vücudun hala kendini onarma aşamasında. Zamanla gecer ama genişlemesinden iyidir bosver,😄😆
DerininAnnesi4 sarmaliklahana yani bende öyle diyorum genişlemesinde kalsın böyle 😂😂ah ah biz kadınlar