Merve-12
21.11.20 tarihinde kizim dogdu 21 yasimdaydim normal dogumla kucagima aldim, kesi ve dikis vardi, hatta ebe olacak sahsiyet yanlis dikis atmis idrarimi dahi yapamiyodum, emzirirken sanki patlicak gibi oluyordu o bolgem, hemsireye soyledigimde ilgilenmedi bile, nobet degisimi olup da diger hemsireler gelince tekrardan soyledim kontrol ettiler sonra doktorumu aradilar dikisleri hem icten hem distan soktu tekrardan dikti, kabus gibiydi.
27.09.22 tarihinde de oglum dogdu 23 yasimdaydim, onu da normal dogumla kucagima aldim, oglumdaki ebe kesinlikle kesi istemiyorum dedi diger hemsirelere, adam gibi dogum yaptirin dedi sagolsun, kesim olmadi ama uyuz oglum parcaladi cikarken ykne dikis attilar, ebenin dedigi 12 13 dikis ama saydim 23 kere baglayip kesip tekrardan dikti 😊😊
ama bunca seye ragmen bir daha bebegimiz olursa, bi aksilik olmadigi, sezeryana mecbur kalinmadigi surece onu da normal dogururum 😊💕 ilk baslarda acilma oluyor gibi ya da dikislere bir sey oluyor gibi bi durum oluyor ama 3 4 aya tamamen geciyor vucut toparliyor kendini, ben kizimda olmadi da oglumda dogumdan sonra L pozisyonunda yuruyordum, dik durunca nefes alamiyodum, dik yurucegim zaman da karnima bastiriyordum komple iceri dogru, rahim nasil genislediyse 1 hafta oyle gezdim baktim olmuyor bayilcak gibi oluyorum 1 haftanin sonunda gerdire gerdire karnimi sardim rahim toparlaninca duzeldim toplamda da 2 hafta cektim bu garip olayi 😂😂