Ayseglx sizinki yine iyi delik gibi olmuş benim resmen ayrılmıştı ortadan ikiye ciğer gibiydi çektikçe canımdan can gidiyordu. bende burda böyle bir post açmıştım neler denedim neler gümüş kapak, kremler, lahana, karbonat vs vs.. En sonunda dedim ki bu göğsüm iyileşene kadar diğer göğüsle idare edicem bunu elimle sağayım dedim neyse 40 muayenemde Doktora gittim garmastan ve fucidin kremi karıştır ve sür gümüş kapağı çıkart orası ıslak kaldıkça kurumaz yaran nemli kalması lazım, kremi sürdükten sonra pamuklu bezle kapa bol bol havalandır ama vermeye de devam et sütün biter dedi. O gün başladım tekrardan vermeye ve dediklerini yaptım şuan çok şükür iyileşti biraz. Sezeryan oldum ben onun acısından daha acı geliyordu emzirmek 😞 ama şimdi çok güzel 😍