Ayseglx 53 günlük olduk,1 hafta oldu daha yaralarım geçeli.Kullanmadığım sürmediğim şey kalmadı, zeytinyağı,tereyağı,ayva çekirdeği,kantaron yağı, garmastan pomad krem. En son cildiyeye gittm ve üç krem verdi bunları karıştırt dedi eczaneye çok iyi geldi onlar sayesinde düzeldi göğsüm. Fito, madecasol ve hametol kremlerin adı. Bide sonra az bi şey yaram var gibiydi karabaş otu yaptım. İnternette videosu var nasıl yapılacağının. Ağlayarak emziriyordum, tarif edilemez bir acıydı ama şükür geçti, darısı başınıza 😊