Ayseglx Canım iyi akşamlar benim göğsümde böyleydi bağıra bagıra emziriyordum . Böyleyken ne sürsen de fayda etmez emzirdiğini sürece. Manuel pompa al biberona sağ sütünü 2/3 gün biberon ver bebeğine bu arada sürekli lasinonusun kremini sür bebeğin emdiği sürece geçmez o yara . Ben öyle yaptım 3.gün göğsümü verdim ara ara unutmasın diye sızı kaldı sonrada geçti çok şükür 🙏