Zeynepkader napalım canları sağolsun 😅 çok takılmamak gerek bence. Yani şöyle düşünüyorum bu çocuk 20 yaşına kadar böyle kalmayacak. Elbet dönecek yürüyecek oturacak. Sadece sürekli kucakta gezdirmemeye çalışıyorum yere koydukça hareketleri daha da gelişiyor onu farkediyorum. Baskı yapmadan stres yapmadan kendisi nasıl gelişim gösterirse seyirci oluyorum sadece.