cftcdln RobinScherbatskyy 6.5 aylıkken emekledi. Hiçbir teşvikte bulunmadım. Çünkü emekleme gelişim basamağı değildir. Yani emeklemeye teşvik ederken öğrendiği yeni bir şeye ilgisini kaybeder diye düşünüp emeklemeye hiç ayrıca zaman ayırmadık☺️
Masimiyonellame RobinScherbatskyy şuan 3ay15 günlük 2 aydır elimle destekliyom emekliyo ama hırs bence etkili diye düşünüyorum
Zisanince RobinScherbatskyy beni kide 6 aylık oldu bu gün önüne oyuncak koyuyom almak için yana dönüyor önünde annem diyom yanında değil sinirlenip ağlıyor bu seferde😂🤦🤦
Mehtap-37 RobinScherbatskyy oğlum 7 ayına girecek 5. Aydan beri çabası var bacaklarını ileri geri yapıyor ama gidemiyo poposunu da kaldırıyor kollarından destek veremediği için sinirlenip bağırmaya başlıyor 😂
Dygmat Urazanns en kısa sürede emekler/yürürler inşallah 🤦🏼♀️✌️🙏 eminim yalnız değiliz.. geçecek bu günlerde sabredelim 😅😬
Merihh AytanCelal dikiliyor mu peki bizimki dikiliyor tutunarak ama adım atmak da istekli değil 😁😁🤷🏻♀️
Basak23 Biz3kisiyiz_ ayy aynı benim 9 aylık sürünüyor hala yürütmeye çalışıyorum asla adım atmıyor zıplıyor sadece😂🫠
PinarAren RobinScherbatskyy 5. Ayında yüzüstü durup kendini ileri atıyordu. 5. Ayın ortalarında geri geri sürünmeye başladı. Şu an 6 ay 13 günlük ve yaklaşık 2 haftadır gayet güzel emekliyor. Hatta koltuk sehpa ya da ne bulursa tırmanıp kalkmaya başladı. Sanırım erken yurucek. Ama tabi ki çocuktan çocuğa değişir. 😇
Busekeskin93 @“-Meyra” 8 aylıkken başladı başladıktan 2 hafta sonra falan tutunup kalkmaya başladı hiç bir şekilde teşvik etmiyorum zorlamıyorum ben serbest bırakıyorum genelde zaten çok meraklı oldukları için kendi kendine öğreniyorlar
zumrauysl37 RobinScherbatskyy 3 buçuk aylıkken döndü 5 buçukta emekledi ben hiç bişey yapmadım kendi çözdü önce ters emekledi geri gidiyordu 😂sonra ileriyide çözdü 🌺
Adamoms RobinScherbatskyy 7-8 aylıkken emekledi 9 aylıkken yürüdü yavrum teşvik amaçlı hiçbir şey yapmadım kendisi istedi ve yaptı kendilerini ne zaman hazır hissederlerse o zaman yapıyorlar bence
zysn2018 Adamoms Benim de oglum 6,5 aylikta daha adet olmadim doktora gitmeyede cok korkuyorum insllah olurum bi aksilik cikmadan 18 ay gormeyen olabiliyomus internette oyle yazıyor