Ise yarayabilecek bir cozum sunuyorum:
Benim bebegim emerek uyuyordu ve bu beni cok yormustu. Yani yiprandim diyebilirim. Uyku saati gelince stres oluyordum. Memeyi birakmiyordu. 15. Ayda falan babasi aksam uykusuna yatirmaya basladi. Baslarda cok agladi, ne cigliklar. Ama birkac gunde alisti diyebilirim. Ay sonunda 19 ay bitecek, 10 gun once de ogle uykusuna gecerkenki emzirme olayini biraktik. Onda da direkt baglantisini kesmek istemedim. Cunku empati kurunca zor bir surec, dogdugundan beri en guvendigi yer. Ben mememi tutmasina izin verdim. Bu sekilde basladik ve ise yaradi. Biberonunu iciyor, sonrasinda mememi tutup arkasini donup yatiyor. Boylece hem guvendigi bagi koparmiyorum hem de emzirme surecini sevgi saygi cercevesinde sonlandiriyorum. Su an cok memnunum bu durumdan, keza oglum da. Denemekten zarar gelmez diye dusunuyorum