Hsniye 19 aylık olucak. Kandil geçsin ayırayım dedim. Annemle görüntülü konuşuyoduk.anneme pazartesi başlıcam nasip olursa ayırcam artık dedim. emmeye geldi bir iki kez emdi çekildi.sonra tekrar emmeye gelince annem meme eeg olmuş emme kızım dedi bi baktım meme eeg dedi çekiliverdi almadı. Dün akşam uyumadı emmeyince sabaha karşı dedim kendime gece emzir gündür verme dedim. Bugün gündüz hiç vermedim eeg olmuş dedim almadı.gece uykusuna geçerken canı istemeyerek aldı azıcık emdi salladım uyudu şuan uyuyor bakalım sabaha karşı istermi bilmiyorum bakıcaz artık. Ama niyetim hemen kesmek değil yavaş yavaş kesmek. Kendisi hiç almazsa yapacak bişeyim yok..