Ben tam üç yıl emzirdim, artık zaten her şeyi anlayan bir dönemdeydi, bir ay öncesinden yakında memeye by by diyeceğiz demeye başladım. En son bi gün artık by by diyoruz dedim, el salladı memeye 😌 ondan sonra istediğinde ‘ama artık meme yok öyle anlaşmıştık’ dedim mızırdadı ama itiraz etmedi. Gece su içip uyudu. Kabullenmişti sanırım durumu. Beklediğim gibi büyük bir tepki vermedi oğlum çok şükür