Hsniye merhabalar ben dun kestim memeden bebegimi 18 aylik. Birden kestim,oyle kademeli yapmadim. Goguslerim sisti ve agri var.Doktorum sagim yapma dedi sıkı sutyen kullan dedi, bide agrikesici ilac yazdi. Bebegim ara ara istiyo gunduzleri. Geceleri emerek uyurdu,emzik yapmisti beni. Dun gece baya bi zorladi bizi meme krizi tuttu sabaha karsi anca uyumustur,babasiyla 3muz uykusuz gecirdik. Bu gece nasl olcak bilmiyorum insallah cok zorlamaz, bay bay night damla vericem bebegime….