Hsniye
Merhaba, 9 Şubat günü kesme kararı aldım. Oğlum 15 aylık. İlk istediğinde sabır taşı sürdüm, yalayınca geri gitti. Tekrar tekrar belki 30 kere geldi 1 saat içinde. Sabır taşının tadını alınca geri gitti. Gece için yara bandı yapıştırdım.
İkinci gün gün içinde eline çubuk kraker falan verdim. Meme dedikçe sabır taşı sürüp açtım, tadına bakınca geri gitti. Bu şekilde 3 gün sürdü. 3 gün hiç uyumadım diyebilirim. Unuttu. Sütümün çekilmesi için lahana ve beyaz sabun koymayı denedim ama sütüm gerçekten çok fazlaydı. İlaç yardımı ile sütüm çekildi. Bugün 10.gün bir kere meme diye göğsümü açmaya çalıştı, ineklere gitmiş dedim, oyuna daldı geri. Şans sizinle olsun, anne için daha zor 😣