cemreninannesi_ 9.5 aylıkken işe başladım. 2 gün evden 3 gün ofisten çalışıyorum benim de eşim evden çalıştığı için o ilgileniyor, annem de gün içinde eşimin toplantı saatlerinde gelip ilgileniyor.
İlk 2 hafta biraz beni vicdan olarak zorladı ama oğlumla güvenli bağlanmayı oturttuğumuz için onun açısından bir sıkıntı olmadı. Öğle aralarında gelip emziriyordum ofis yakın olduğu için.
Eşinizin bakacak olması çok güzel bir fırsat, eşimin evden çalışma ve bebekle ilgilenme şansı olmasa ben işi bırakacaktım ama bu şekilde 7 aydır çok güzel yürütüyoruz. Şu an iyi ki dönmüşüm diyorum.