Ben 1 hafta sonra basliycam daha tam bakicak bebeğe kisme yok yarı zamanlı basliycam, oğlum 8 buçuk aylık, su sıralar dış ve atağımızda var, inanin aglayasim geliyor, annemde ameliyat oldu, arabamizda yok istede mobing uyguladılar başlamadan yarı zamanlı sözlü kabul etmediler, dilekçe gönderdim cikisimida vermiyorlar, istifa etmemi istiyorlar, dilekçeye dönüş bekliyorum, çıkaracaklarını zerre düşünmüyorum, psikolojim alt üst