Merhaba anneler iyi geceler hepinize..
Şimdi bebeğimiz 4 aylık ve ücretsiz izinim Haziran da bitiyor. 8 aylık olacak o zaman, eşim ilgilenecek o yüzden içim biraz rahat ama yine de bebeğimden ayrılacağım için çok suçluluk duyuyorum. Siz neler yaşadınız süreç nasıl ilerledi, çok ağladı mı bebekleriniz nasıl alıştınız biraz bilgi verebilir misiniz ?
Şimdiden vereceğiniz bilgiler ve tavsiyeler için teşekkür ederim 🙏🏻