Busbus03 Hilallllll kesinlikle 2 tane humana iç 2 tane ebebekteki promalt içecekten iç aynı gün fark göreceksin
Serifenury Hilallllll göğüsler ilk günlerdeki gibi şiş olmuyor. Zamanla eski halini alıyor ama süt üretimi devam ediyor. her emzirmeden sonra 15 dk sağım yapın bestlak damla kullanın ve bol su tüketin önerimdir. Ben bu şekil sütümü arttırdım. Gece gündüz her emzirmeden sonra sağıyordum çok yıpratıcı bir dönemdi ama geldi geçti sonuçta her şey yoluna girdi bebeğime süt verebildim önemli olan bu
Serifenury Hilallllll ayrıca paket paket humana bitirdim hiç bi faydasını görmedim. Emzirme danışmanıyla süt arttırma programı yaptık. Yazdıklarımı uyguladım. Dereotu önerdi. Emzirme önce sıcak suyla masaj vs.
Esragvnaltn Hilallllll Hilallllll savaşmasının sebebi sütün az olması değil gazı olabilir. Gazını çıkardığınızdan emin olmanızı öneririm. Belki sütünüzün miktarında sorun yoktur.
Aysegulundefnesi Tazeanne29 Hilallllll kesinlikle su çok süt yapıyor hem sütun kalitesini arttiriyo hemde çok güzel süt yapiyo günde en az 3 litre icmelisin ben her emzirmeden sonra 1 bardak içiyorum gece yatmadan içinde sabah bir kalkıyorum sütüm akiyo
Mevamomss AnurgulA şuan resmen benim kızımı tarif ettiniz. Kızım 2 ay 12 günlük meme+90cc mama gidiyoruz. Bazen bittiği için ağlıyor ama sonra unutuyor. Cuma 2.ay aşısı yaptırmaya gittik bir de kilosunu ölçelim dediler 6100 çıktı. Hemşire mamayı günde 5 ten 2 ye düşür dedi. Denedim güya 😂 kızım asla mamayı içmeden ne uyudu ne sustu😂 kıyametleri kopardı resmen🤦🏻♀️ belki de süt için bu zamana kadar kullanmadığm hiç bir şey kalmadı. Emziriyorum sonra mama veriyorum ama tek emzirdiğim zaman tatmin olmuyor. Sağ göğsüm sola nazara daha iyi ama doymuyor 🤷🏻♀️
Mevamomss AnurgulA bir de sağım yapmak işe yarıyor mu bilmiyorum. Ama ben sağdığım zaman olan süt çok tazyikli geliyor ve emmek istemiyor. Sağmak tazyiği tetikleyebilir dikkatli olun 😊
Nuurrdi Hilallllll bebeğim gazlı oldugu için ben nerdeyse hiç bir şey yiyemiyorum ancak hipp mankasının süt arttırıcısı var ondan kullanıyorum. Birde 5 litreye yakın su içiyorum. Sabaha karşı bebeğimi emzirdikten sonrada sağıyorum. Farkını hissediyorum.
13030Ta Hilallllll sana iyi gelen sütunu cogaldan yiyecegi bulmalisin öncelikle bol su 0 stres vee bende ise yaramistiii süt artırıcı damla
Aslihannnn ben de öncelikle düzenli uyku, bol sıvı ve doğru beslenme diyorum. diyorum ama kendim bile düzen oturtmakta zorlanıyorum. eczacı arkadaşım milkin kapsül önerdi onu kullandım, biraz kokusu var ama işe yaradı belki sende de işe yarar cnm
zeynepkrc Aslihannnn ben de humana alacaktım ama el insaf geçen ay 170tl ye aldığım 1 kutu ürünü 279tl yapmışlar trendyolda, önerdiğin milkini deneyeceğim teşekkürler