hilalibrahimkartalms Kir_papatyasiii şuanda kullanmıyorum emzirme döneminde kullandim benim sütümü artirmisti baya günde 3 defa 20 şer damla demişti eczane gerçekten faydası oluyor denemelisiniz
Ela50nur Hilallllll canim mümkün olduğunca emzir nekadr çok emzirsen okadr göğsünü süt girer emzirfikten sonra biseyler ye dinlen olur
tiredmom_ Ezelsara günde 6 tablet alabiliyorsunuz en fazla. İsterseniz 3 sabah 3 akşam. İsterseniz benim gibi 2 şer gidebilirsiniz