Polannem ben. Doğum iznim bittiğinde bir kez 45 gün heyet raporu aldım, ardından 1 kez de 30 gün aldım. 70 gün eskiye dönük iznim vardı 60 gününü kullandım. Derken bebeğim 8 aylık oldu işe başladım annem bakıyordu. Annemin acil ameliyatı çıktı 1 ay çalışmışken ücretsiz izne çıktım ve şuan izindeyim. Keşke hiç işe dönmeseydim ücretsiz baştan alsaymışım diyorum şimdi. Maddi açıdan problemin yoksa hiç düşünme direk al ücretsizi bebeğinin yanında ol. Gerçekten sadece ve sadece sana ihtiyacı var. İşe geri döndüğümde 1 buçuk yaşında olacak evet ayrılmamız zor olacak ama bence böyle en iyisi oldu