Katılıyorum doğum izni süresi kısacık. Bende doğum izni sonrası heyet raporu aldım. Bitti senelik izin yazdım . Yine bitti tekrar senelik izin yazdım son demlerini oynuyorum heyet almaya çalışicam sonra ücretsiz izne cikicam bende babanne annane yok haliyle el kadar çocuğu bakıcıya da bırakamam . Neyse ki ücretsiz izin var diyorum şimdi. Yoksa napacaktik.