Mrbalar anneler. Bu konudan o kadar çok annemiz muzdarip kii düşünüyorum düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum. İçimi dökmek istedim. Doğumuma 10 gün kalana kadar çalıştım doğum sonrasında 97 gün iznim oldu. Ardından 45 günlük heyet raporu aldım ve 1-2 güne kadar o da bitiyor. Çocuğum birkaç günden 5.ayına girecek ben işe başlayınca da babaannesi bakacak. Gün boyu heyet rapor alabilir miyiz diye uğraştık durduk ama büyük ihtimalle olumsuz olacak o da. İşi, parası, maaşı hiç biri gözümde yok. Doğum sonrası verilen izin gerçekten çok komik geliyor. Ya dünyaya bu insan getiriyosun, senin sütüne, bakımına, ilgine muhtaç ve sana verilen yasal izin dalga geçer gibi 8 hafta. Gelin dertleşelim bu işler nasıl olacak böyle. Ücretsiz izin alan var mı ?😔