[silindi] konuyu anla dinle öyle yorum yap tekrar söylüyorum konuşmuş olmak için konuşma, hadsizlik yapma. Tanısa şikayet edermişmiş de…. Pardon da sanane benden, benim ne yaptığımdan. Anlama problemi yaşıyo olabilirsin tekrar yazıyorum bak anlamazsan yine oku tamam mı? “ÜCRETSİZ İZİN (!)” konusunda yanlış bildiğim şeyler varmış o yüzden heyet raporu muhabbeti yaptım. ANLADIN MI ?