Hazal_annesi 27 günlük ama inanın onun için günlerin hiçbi önemi yok şuan. Hala sizin karnınızda gibi hissediyor kendini. İlk 3 ay yapışık yaşamanız hem sizin hem de bebeğiniz açısından en sağlıklı olan. O size siz ona anca bu şekilde alışıyorsunuz. Hepimiz gibi. Hiç yalnız olduğunuzu düşünmeyin. Aynı şeyleri yaşadık, yaşıyoruz.
Ben de kundak tavsiye ederim, faydasını gördüm ama kalça kısmını sıkmamanız gerekiyor. Emzirdiğiniz için sizin de yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyor. Rezene çayıydı, ısırgandı, kimyondu. Zaten biliyosunuzdur.
Bir de biz 2 küçük havluyu ütüleyip karnından ayaklarına, sırtından ayaklarına ön ve arka olacak şekilde koyup ovalıyorduk. O da iyi gelmişti. Havlu her soğuduğunda ısıtıp tekrar koyuyorduk.