AyseAlyamm ağızdan gazı çıkmadığı ıcın emzirmek bana işkence oluyor 🙁 her ağladığında veriyorum biliyorum meme de sakinleşiyor ama emdikten sonra ne yapsam da gazı çıkmıyor bu yüzden emzirmek istemiyorum ağlıyorum emzirme saatı gelince 🙁bence sakın üzülmeyin emzırmedm dıye
emziren ve benm gibi olan var