Hazal_annesi canım ilk 3 ay mama da yese emse de o gaz sorunu illaki olucak hatta bazılarında 6 aya kadar sürüyor. Gaz ilacı danış mutlaka doktoruna ve ilk ay saatli emzirme her agladiginda meme ver 3 ay sonra zaten doydugunu bilecek bebek yastığının üstüne yatır sende sırtını ovala karnı o zaman çok rahat ediyor . Süpürge sesi açtığın icin hiç pişman olma onunla güvende hissediyor o hava da serinledi muslin örtüyle de yarım kundak yap