Shylkyc bugün bizde dr a gittik. Bebeğim 15 aylık sürekli kakasını sert ve ağlayarak yapıyıo dr bunu yazmış öğlen verdim hemen akşama ağlamadan yaptı kakasını. Dedim bunca zamandır niye çekmiş çocuk. 2 aylık bebeğe olur mu bilmiyorm ama biz hemen faydasını gördük. Bide mama veriyorsanız belki mamadan oluyodur değiştirin bi