Bebegim 10 aylık olucak 3 gün sonra sürekli kabız sulu yemek yemiyo ondan diye düşünüyorum aglıyo zorlanıyo eczacı sabah aksam şırıngayla 2.5 ml vermemi söyledi sişe bitene kadar devam et dedi sizce dogrumu doktor tavsiyesi diyenler var ne kadar süre kullanıp kakası düzelir lütfen yardım 🙏🏻