Shylkyc bebekte faydasını gören var mı yada bebeğe kullanılır mı bilmiyorum ama sezaryen Doğumdan sonra baya bu dertten cektim ağlıyordum sürekli ve komşular sesime geliyordu o kadar acı yani hastaneye gittim muayene etmek istediler elle izin vermedim Doğum travma olmustu resmen bana doktora duphalac diye bir şurup varmış araştırdım sütüme geçmezse kullanayım nolur dedim hemen aldım hay Allah razı olsun o surubu bulandan var ya neler denemiştim bende öncesinde zeytinyağı hosaflar bilmem neler şurup hemen düzeltti ama bebekte nasıl olur bilmiyorum 🤷🏻♀️