Yigitefeannesi bal_cocuk şaka yapıyor olmalısınız🙄 kan şekeri düşebilir, nöbet geçirebilir şuan gelişimi için en önemli besin gece saatlerinde aldığıdır.. rahatınız 47 günlük bebeği gece beslenmesinden kesecek kadar ön planda sanırım
bal_cocuk bal_cocuk oglumubeklerken Manila Yigitefeannesi Busra2326 Mrv135 Arya22 Topluca cevap vereyim. Tabi ki kendi kafama göre böyle bi karar almadım. Bebegim dogdugundan beri asla uykusunda meme almıyor ilk ay sadece o uyandıkca emzirebildim geceleri o da 3 saatte 1. Sonra gece uyuması artmaya basladı suan 12 -1 arası uyuyor 5-6 aradı kalkıyor. Doktoruma da danıstım sorun yok bu şekilde devam edebilir dedi. Günlük dolu bez sayımız vS hepsi cok iyi. Gece gündüz ayrımı yok demissiniz ama bebekler sandıgımızdan daha akıllı gayet bilincinde. Kaka olayı da gece uykusuna geciste ben sadece yarım kundak yapmaya basladım 2 gün kaka yaptı almadım 3. Gün gece kaka yapmayı da kesti. Ve bebeğim gercekten suan cok mutlu gözlemliyorum yani. Sabah kundagı actıgım gibi ilk kakasını yapıyor bi rutin olusturduk. Bu sekilde devam ediyor çok şükür. Birisi rahatınıza düskünsünüz demis ama hayır alakası yok bebeğimin isteklerine göre hareket ediyorum herset kitapta yazdıgı gibi olmuyor !
Artemiss_ Y-A-Annesi bırakmadım emzirmek hoşuma gidiyor bu günlerin hepsi geçici unutmayın🙏 insan çok çok yıpranıyor ama geçecek 1 aylık olduk. Bu süre boyunca hep kaldırıp emzirdim 2 saatte bir. Dün doktor kontrolünde artık sık sık emzirmeye gerek kalmayacak ağlarsa isterse verirsin dedi. Gece kendi haline bıraktım mızmızlanınca hemen gitmedim 4 saatte bir kalkıp emmek istedi artık böyle devam ediyor özellikle bir şey yapmıyorum
Yigitefeannesi Artemiss_ sizinki daha çok minik biraz büyümeye başladıktan sonra zorlayabiliyor post sahibin bebeği de 14 ay civarında gece beslenmesine gerek yok artık onun 💐
Sevil-Utku mervekarr ayırdım canım yatağını çünkü bir yerde okumuştum anneye temas ettikçe annenin kokusunu aldıkça emme isteği aklına geliyormuş hani aç olmasa da
Yigitefeannesi Y-A-Annesi valla 8 aylık olmak üzere bazen yarım saate bir kalktığı oluyor eşim de kalkıyor ama eşimi istemiyor meme istiyor bende pertim artık 🥲🥲
Artemiss_ Yigitefeannesi kaç aydan sonra gece süt istemiyorlar artık? Ben hep kalkacak gibi hissediyorum alıştık rutine 😄
Yigitefeannesi Artemiss_ valla onlar hep istiyorlar 😂😂😂 hele büyüdükçe daha çok istiyorlar aşkım gözünü korkutmayım ama özellikle diş çıkarttığı dönem on dakikaya bi kalkıyor memene yapışıyor 🥲 9-10 aydan sonra gece beslenmesine gerek yok ama 🌺
Artemiss_ Yigitefeannesi yaaa 🥲 7/24 mememde emmese bile ağzında tutup oynuyor dişleri yok şimdiden dudaklarıyla sıkıp acıtıyor bide dişler olsa ısırmaya başlar kesin 🥵😞 inşallah o kadar ay emer birden bırakır falan diye korkuyorum 😭
Yigitefeannesi Artemiss_ bırakmaz dört ay atağını atlatırsan gerisi kolay Allah’ın izni ile korkma 🥰 bebişe göre değişiyor ya mesela ben ayyy ayy annem acıyor açıyor diyorum oğlum gülüyor dişiyle sıkıyor ucunu 😃 kuzenimin kızı da annesi öyle deyince dokunmuyor bile oğlumdan dört ay büyük 😅
Busra2326 bal_cocuk siz daha iyi bilirsiniz ama gece emmesi 1 yaşından sonra bıraktırılır genelde hele ki 47 günlükken aksine ⅔ saatte bir emmesi ya da mama alması gerekiyor 🌷
Yigitefeannesi Busra2326 valla bende çok şaşkınım yedi buçuk aylık hala doğru düzgün bir düzen beklemiyorum nasıl bekleyebilirsin gazı olur uyku arasında rahatsız eder, diş çıkartır, karnı acıkır, üşür,terler kalkıp derdini anlatamaz ne düzeni 🙄🙄
nonikannesi Busra2326 yanlış okudunuz sanırım bir iki hafta yazmadamım ilk (iki hafta- 1 ay) yani minimum iki hafta 1 ay arası demek😊
teacherozlem Busra2326 ömrü hayatımda hiç böyle saçmalık duymadım el kadar bebeği gece sütten kesmek de nedir ben de emsin diye gözünün içine bakıyorum ilk çocuğumda iki yaşında sütten keserken önce gündüz kestim iki üç ay gece emzirdim ki travma oluşmasın diye millet rahatına çok düşkün
Mehvesyldz Arkadaşlar benim sütüm 4 buçuk aylikken kesildi keşke olsa da emzirsem neden bıraktırma ya calisiyosunuz yapmayın anne sütü gibisi yok gerçekten gece emzirme çok sık olsun istemiyorsanız ve sallayarak uyutuyosaniz her ağladığı da hemen almayın uyutmaya çalışın bı kaç gün boyle devam edin ama gece de emzirin zaten zamanı gelince kendileri gece emmeyi birakicak
Busra2326 Yigitefeannesi valla öyle ya biz 14 aylığız gece kalkıp oynamak istemeler gülmeler hala da gazı olur arada afedersiniz osurur myle rahat uykuya geçer falan yani her zaman kusursuz uyku olmaz ve elbet geçicek bu yeni anneler çok komik 😂
Yigitefeannesi Busra2326 😃😃ahahah öok tatlılar ya bizimkide bazen gece iki de üçte kalkar ağu Uğur yarım saat konulur hiç ses vermeyiz uykusu iyice açılmasın diye 😁valla bende anlamadım yani hepimiz istiyoruz rahat olalım gece deliksiz uyuyalım dinlenmiş ve dinç kalkalım diye ama o işler öyle olmuyor rahatımızı da bebeğin önüne koymanın bi anlamı yok bence 😬 bu arada adaşız 💖🌺
Busra2326 Yigitefeannesi aynen öyle bizde karanlıkta hiç ses yapmıyoruz bekliyorum uykusu gelsin her zaman olmuyor bunlar herşeyin bir zamanı var elbet geçecek 😂
Mrv135 bal_cocuk Çok erken değil mi gece beslenmesini kesmek için? Doktorunuzla konuştunuz mu ne diyor bu duruma?