Ayrıca yorumları şaşkınlıkla okuyorum, 40 günlük 2 aylık anneler gece beslenmesini kesmek diye bir şey yok sizde. Aç ve duygu istediği için emiyor o mutlaka emzirilmeli. 7. Aydan sonra gece beslenmesinin yararları olduğu gibi zararları da çoğalıyor. Diş çıkarmış çocuklarda da çoğalıyor ayrıca herkes kendi çocuğunu iyi bilir ki benim oğlum gibi 3 sn sırf memeyi görüp ağzında hissetmek için 40 dkda 1 saatte bi uyanırsa kalkıp aman emsin ben emziremedim yada yararlıdır emsin yok keyfin için bırakıyorsunuz demeyin bi zahmet.
1 yaşını geçmiş bebeklerin gece emmesine gerek yok artık onun sağlam uykuya ihtiyacı var. Neden çocuk büyütmeyi sadece karnını doyurarak ölçüyorsunuz anlamış değilim. Her türlü düzene ve besine ihtiyacı var buna uyku da dahil. Uyku için çabalayınca aç bırakmıyoruz çocuklarımızı biz biraz geniş düşünün lütfen