Y-A-Annesi
Canım bende doğduktan 1 bucuk 2 ay sonra gece emzirmeyi bıraktım. Sonradan bırakamaz diye en başta gece tam uyku yapmasını istedim. İlk zamanlar 2-3 kere uyanıyordu emmek için (ilk 2 hafta) şuan 6 aylık deliksiz uyur. Dönem dönem pürüzler olabiliyor, bazen diş kaşıntısı oluyor ağlayıp uyanıyor sarılıyorum piş piş yapıyorum geri uyutuyorum. Ağlıyor diye emzirme yapmıyorum (çünkü ağlama sebebi açlık değil) çok çabuk alışıp düzen oturtuyor bebekler o yüzden bi karar verdiyseniz istikrarlı olmak lazım.