Ya şimdi tek mesele siyasetmi ? Devletin başındakimi ? Televızyonda nette heryerde sıyaset adı altında sacma sapan konusanlar yorumm yapanlar , nolcak şimdi seçim olunca inecekmi inince mutlu mu oluncak ? Ülkece kınamı yakılcak anlamadım ben ya , milletin tek derdide şimdi seçimdi ? Seçim olsada baştakini indirsekti sanırım , millet anasını babasını evladını sevdıklerını eşini dostunu gömdü bee toprak altına , seçim gerimi getircek gidenleri , yada başa gelen yada baştan inen ne gececek elimize ? Tv acında bi bakın , yunanıstan ve dahası el ele turklerler enkazdan ınsan cıkartıyor neden aralarında kavga gurultu yok ? Nedeen ? Nedeni çok basit siyaset diye diye insanlar baştaki alttaki sondaki diyerekten halk bırbırını yedi bitirdi…ülkeler arası bile aslında hiç bir sorunumuz yokken insanlar ve halk ayrımcılık yaparak bu hale geldi … devlet devlettir seçim zamanı değil suan ben hiçbir siyasi gorusude savunmuyorum … bize burdan konusması ne kadar eahat ya su başa gelsede şöyle olur şu başa gelse ülkemiz iyi olur diye düzelmicek , insanlar kendı aralarındakş savası bıtırmedıgı surece hiçbişey düzelmicek… seçimmiş alın size seçim heryer mahşer yeri . Alin size oy insanlar ölen insanları tek tek kefenleyip sayıyor , alın size asıl bu taşın toprağın sahibi Rabbim … demem o ki seçimde olsa olmasada başa gelen gelmeyen kimse ne yaparsa yapsın ülke hep kötüye gidecek ,, ınsanlarımız kinci nankör ne yazıkki .. ne siyasetmiş ya ne devletmiş yaa .. insanlar ne meraklıymıs devlet basındakini indirmeye ya . Devletin basından önce biz kendı kinimizi öfkemizi indirelim o kabarık koltuklardan … devlet seçim söz konusunya sözde peki ? Devlet adı altında çalışan haksız yere ımara ızın verenler ,? Hersey söz konusu , sen geç bakalım o koltuğa bi yönetmeye calış koskoca ülkeyi , yönetebilecekmisin 4 .4 yapcakmısın ülkeyi ? Hiç suç işlenmeyen tecavuz edılmeyen kaçak gööek ımarsız yapılan evlerı depremde ölenlere herşeye yetısebılecekmısın ? Sıyasetten hoslanmam tarfsızımdırda bu konuda ama bır ınsanada bu kadar yuklenılmex su aşamada … başımıza ne gelıyosa zaten kendı ıcımızden gelıyor … devlet demek tek bır kişi demek değil .. devlet demek birlik demek güçlük demek ama ne yazıkkı suanda bıle tvde ınstada sosyal mecralarda hala karalama hala bır kın nefret meselesi seçim meselesi cok acı bir bilanço bu