Arenimo aa öyle demeyın lütfen beledıyeler sucsuz bastakıler suclu hepsı mukemmeller ulkemızde mukemmel ayrım yapmadan dıyorum bunu her gorusten olan herkes akkasıktan cıkma … ama suclu devlet .. vay beee :) valla ınanın agzımı acsam cok sey varda soylencek soyleyemıyoruz ne yazıkkı … sıyasetle alakalı okudum arastırdım severımde okumayı ama sadece okumayı .. ortalıgı karıstırmayı değil… tavşanlı ilçesinde bir tane yıkım olmadı neden cok katlı ımara ızın verılmedıgı ıcın .. ve dahasıı yapan kim buna ızın vermeyen beledıye baskanı … ya ben gercekten anlamıyorum artık … ınanın görüşümden değil , yada siyasi takım tuttugumdan degıl ki tutmuyorumda tarafsızım ama suan gozle gorulen bazı seylerıde goz ardı edemıyor ınsan İnsanlar yorgun , kırgın , ve gercekten üzgün tvde gordum bunu ; kım samımı kım degıl net bı sekılde göründü … kendi vicdanımız devlet , bızım yaptıklarımız konustuklarımız davranıslarımızda seçim , ne diyelimki Rabbım yar ve yardımcımız olsun insallah