KeremikoMoM_ bende Diyarbakır’dayim gece uyandım oğlumu düzelttim üstünü açmıştı ve nedense gerçekten içimden tuhaf bı gece olduğunu geçirdim geri uyudum ve depremle uyandım deprem olsa uyanmaz derler ya o benim kocam işte kalk kalk diyorum deprem oluyor farkında bile değil ne var deyip durdu ayağa bı kalkınca yere düşecekti ışığı açtı üstünü giymeye başlayınca elektrikler kesildi ama hala deprem devam ediyordu ben hemen küçük oğlumu aldım eşimde büyük oğlanı aldı ve battaniye aldı çıktık evden kaynimlarin oraya gittik hem karanlık hem soğuk hem kar var sonra onlardan araba alıp Kendi evimizin önüne gittik boş araziye sabah 8 de eve girdik eşim ben ise gidiyorum gidecem gitme dedim ama gitti çocukların kahvaltısını verdim evi topladım biraz ama sonra saat 1 civarı ikinci deprem oldu biraz durdum geçer diye baktım olmuyor baş örtüsü aldım 2 çocuğu da kucağıma alıp çıktım çocukları komşunun arabasına bıraktım eşim gelene kadar eşim geldi sonra mecbur korkudan köye gittik 10 gündür evimden ayriyim