KeremikoMoM_ çok geçmiş olsun ya bende Sivas’ta hissettim yani o taraflarla kıyas bile yapılmaz ama bu kadarında bile psikolojim bozuldu kabus gibiydi , yatıyodum beşik gibi sallanmamızı unutamıyorum, kıyamet koptu bir yerde dedim eşime de . Acımız kaybımız çok çok büyük, 2 gün eve giremedim psikolojim bozuldu. Geceleri uyuyamıyorum sallanıyor hissediyorum sürekli. Ben bu kadarından bile çok etkilendim , Antep ,Maraş vs ordaki insanlar ne halde düşünemiyorum.