Aldiba ben antepte yaşıyorum ama maraşlıyım gitti güzel memleketim. İçim parçalanıyor. Allahım tez vakitte güzel kapılar açsın inşallah kurtulursunuz o ortamdan. Biz de ilk günler kayınvalidemlerle kaldık kabus gibiydi çok benciller anlayışsızlar. Uzaklaştık şimdi çok daha rahatım ama tabii o korku gitmiyor hala oturduğum yerde sallandığımı hissediyorum