BuzluKahve hayır ekstra gırdıgım degıl haftalık çalıştığım dersın bellı bır kısmı ek ders konudan uzaksanız yorum yapmayın ben sızınle daha fazla muhatap olmayacağım su donemde kımsenın kalbını kırmak ıstemem ben diplomam ıcın senelerce çalıştım, kpssde derece yaparak atandım aldıgım maas hakkım yani aynı sey degıl dedıgım gıbı yanıt vermıyorum daha fazla saglıcakla kalın