minikmelegimmmm Çocukları da varmış, mağdur edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta sizden gelecek maaşla giderlerini , ihtiyaçlarını karşılayacak. Normalde nasıl anlaşmıştınız tatiller için ? Ya da siz evdesiniz de beraber mi bakıyordunuz? Açıkçası tam da anlamadım yazınızdan , karışık ve virgülsüz olunca .