minikmelegimmmm işte bende sizin gibiyim aslında, bana kalsa ben de o iki üç günü anca çağırırdım insiyatifi ona bırakırdım ama eşim bu konularda daha katı biraz da onun demesiyle ben çağırdım. Ondan gelmesini beklersen tabiki gelmez bize tatil olduğundan onlar da gelmek istemiyor sen diyeceksin şu şu şu günler geleceksin abla diye. Şart koşmak lazım eşim de bana böyle tembih ediyor yoksa ben de çok yumuşak başlıyım. Öğretmen olunca tatil boyunca biz evde olduğumuz için yardımcıların da sanki gelmemek hakkıymış gibi bir düşünce oluşuyor. E mesela hemşire veya bankacı vs olsa ne olacaktı ara tatil veya sömestr diye bir durumumuz olmayacaktı nihayetinde.