Grupyildizi aynı bendede eski dizileri açıp ses yapmaya gauret ediyorum tvden ,çünkü ses olmayınca çok düşünüyorum kendi kendimi korkutup duruyorum ve dışardan herangi bir ses olunca panik oluyorum :/ haberlere bakmamaya gyret ediyorum çünkü yalnızım eşim 12,13 saat çalışıyor, kızım ve ben artık çok kötü boyuta gitmeye başladı tuvalete gitmeye korkar oldum 2 gündür bakmıyorum çünkü kızıma bakmam gerek ,hayatıma bir şekilde devam etmem gerek .biz iyi olmalıyızki çevremizi de toparlayabilelim annemlerde sokakta bir haftadır gençlik merkezinde ve çadırlarda hayatını sürdürmeye çalışıyor :( ama napslım hayat bir şekilde devvam ediyor bizim için, elimizden gelen bir şey yok çaresiziz dua ve yardımdan başka napabilirz ?