Grupyildizi Zeytin-gozz1 kullanmiyorum cnm ama 15 yil ilac ictim icerken fayda etti birakinca basa sardi bu yuzden istersen psikolog destegi al bakiş acini degistir yani cunku ilacin sonu yok yada soyle ilac ve terapi daha ise yariyormus ben maddi acidan destek alamiyorum bir seans 450 tl ve her hafta cok zor bende kitap falan okuyup rahatlamaya calisiyorum adet donemlerime yakin ataklarim cok artiyor tabi snrasinda geciyor suan atak donemimdeyim mesela
Zeytin-gozz1 Grupyildizi bununla bir ömür yasamak zor gerçekten. açıklama yaptığınız için çok teşekkür ediyorum
Deletedmom_62 Grupyildizi tv yi açmanı tavsiye etmiyorum insanın psikolojisi daha çok bozuluyo ben şahsen artık 2 gündür açmıyorum. Tamam oradaki insanlara hepimiz çok üzüldük empati yaptık kendimizi onların yerine koyduk elimizden gelen yardımı yaptık ama hayat bir şekilde normale dönmek zorunda sürekli ağlamanın haber izlemenin deprem olucak mı diye düşünüp korkmanın kime ne yararı var.
halamidagakaldirmislar Bende artık haberlerden kendimi kısıtlamaya karar verdim, dün yputubeden dizi açtım, akşam eşim gelince trt belgesel izledik, instagram uygulamasını sildim uzun bir süre girmeyi düşünmüyorum,
Deletedmom_110 Grupyildizi YouTube aç en güzeli dua dinle bakara süresi biraz dağıt kafanı sütüm etkilendi vallahi elimizden geleni yaptık eşimle duamı da ediyorum yapacak bişi yok acı gerçekler kuzum
Grupyildizi Deletedmom_110 evet onu yapiyorum cnm internet yoktu ondan acmistim simdi var aciyorum saol