Arkadaşlar kadının üzerine çok gitmeyin ne demek istediği gayet açık niyeti kötü deil belliki , hepimiz bu depremden çokca etkilenmedikmi kimsenin kalbini kırmamak gerek olduğunu 1 dk sonra ne olucağını öğrenemedikmi ? Kırmayın lütfen kırmayın hepimiz perişanız hepimiz çok çok kötüyüz psikolojik boyutunu söylemiyorum bile , artık dik olmamız gerekmiyormu yaramızı iyileştirmemiz gerekmiyormu? Biz iyi olmalıyız ki başkalarına da faydamız olsun ,depremden etkilenenler kötü biz kötü kim kimi toparlayacak ? Kırmayın lütfen 🙏