Mdngny afad neden var biliyor musunuz, bu gibi felaketlere hazır olmak için var ellerinde eylem planı, kişi sayısı hazırlık vs bu tip durumlar için kurulan bi kurum. Hepimizin beklentisi büyük İstanbul depremiydi bunun için bile hazırlık yapılmış olması lazımdı ama yapılmamış, malesef hiçbi hazırlık yapılmamış. İstanbul da olsaydı zaten ülke bitmişti demekki istanbula girilemeyecekti bile. Allah hepsinin yardımcısı olsun ama sıkıntı çok büyük 24 sene olacak 17 agustos’u yaşayalı bi tane bile hazırlık yapılmamış malesef