Denniscab canım sence bunun tek nedeni AFAD mi . Bilim adamlarımız önceden deprem icjn bas bas bagirmis adam diyo ki dosya yaptık başvurduk gerekli yerlere kabul etmediler diyo. Tüm bunları geçtim sağda solda kaçak yapilanmaya izin verilmesi denetim yapılmaması gibi bir sürü neden varken afadi suçlamak çok abes . 10 il yıkıldı adamlar hangi birine koşsun yetişsin