Minikkusumm55 merhaba sevgili anne. Öncelikle bu süreç hem sabırlı hem de istikrarlı olmayı gerektiriyor. Ben de mamadan memeye geçen biri olarak sizi anlayabiliyorum. İnternette tomrisin emzirme notlarını bulup lütfen okuyun. Ben çok faydasını gördüm, size de yararlı olacağına eminim. Ben de mama veren biri olarak ilk yaptığım şey biberondan cuk cuk mama içmesini engellemekti. Biberonu daha eğik açıyla verdim. Bazen durdum hiç süt gitmedi. Bazen azar azar verdim derken sütü bitirmesini uzattım da uzattım. Biberonun kolay bir seçenek olmadığını gösterdim.
Sonrasında yaptığım şey de yukarıdaki postlarda da değinildiği gibi sürekli emzirmeye çalıştım. Gak dese meme guk dese meme verdim. Yeterince ememediyse ve açlıktan ağlamaya başladıysa o zaman mama verdim. Öncelik hep anne sütü oldu, mamayı ikinci planda tuttum. İkinci ayın sonunda tamamen memeye geçmiş oldu çok şükür 🌻