Minikkusumm55 ben gecen hafta emzirme polikliniginde ebe ile gorustum. 3,5 aylik kizim. Biberona alistigi icin memeyi geri itme moduna girdi bu ara. Sut var emmek zor geliyor biberon istiyor. Bizde biberonu kesecegiz oncelikle. Ama bicak gb birden kesmem gerekiyormus. Biberon yerine kasik biberon,kasik,kap gb bir materyal kullanabilirmisim. Gorustum ardindan hastalandim o yuzden hemen baslayamadim. Iyileseyim baslayacagim. Biberin tutusu ile meme ucunu tuttugu icin yeterince ememiyor,sut yastikciklarina baski uygulayamiyor sut az gelince de sinirlenio agliyor dedi. Biberonu birakinca mamayida birakmayi deneyecegim. Istikrstli davranip 10 gunde mamayi birakan 2 danisanim oldu ama stresli bir donem sakin kalmak lazim dedi. Suan faranjit+griple bogusuyorum en sakin olamadigm donem 🙄